Naszym Klientom zapewniamy BEZPŁATNY ODBIÓR dokumentów!
CENNIK USŁUG |
|||
---|---|---|---|
Pomoc w założeniu działalności gospodarczej… |
150zł |
||
Odbiór dokumentów od klienta |
bezpłatnie *** |
||
KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW |
|||
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów |
do 10 dokumentów |
od 250zł |
|
DZIAŁALNOŚĆ RYCZAŁTOWA |
|||
Prowadzenie ewidencji przychodu bez VAT |
do 10 dokumentów |
od 200zł |
|
Prowadzenie ewidencji przychodów z VAT |
do 10 dokumentów |
od 250zł |
|
KSIĘGI HANDLOWE |
|||
Księgi handlowe |
do 10 dokumentów |
od 1000zł |
|
Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego |
od 1000zł |
||
KARTA PODATKOWA |
|||
Rozliczanie karty podatkowej |
- |
od 200zł |
|
POZOSTAŁE USŁUGI |
|||
Deklaracje PIT, CIT, VAT 7, ZUS |
od 50zł |
||
Deklaracje VAT UE, VAT 27 |
od 50zł |
||
Ewidencja przebiegu pojazdu | od 50zł | ||
Delegacja krajowa / zagraniczna | od 30zł / od 50zł |
||
Sporządzenie zestawień, sprawozdań, prognoz wymaganych przez banki, zarząd, GUS | od 100zł/godz. **** | ||
Przygotowanie pisma do US | od 100zł/godz. **** | ||
Kalkulowanie wynagrodzeń pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych (z obsługą ZUS i US) |
Zatrudnionych na umowę o pracę |
od 80zł/os. |
|
Zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej |
od 60zł/os. |
||
Sporządzanie umowy cywilnoprawnej, przygotowanie projektu umowy | od 50zł | ||
Korekta podatków, deklaracji, sprawozdań, ewidencji na zlecenie Zleceniodawcy |
od 50zł/m-c korekty + 10 zł za dokument w wyniku, którego sporządzono korektę |
||
Usługa w trybie priorytetowym ( wykonana na zlecenie Klienta w terminie krótszym niż określony w umowie) |
+ 50% ceny podstawowej (nie mniej niż 100zł) |
||
Dodatkowy wpis w KPiR (każde zdarzenia gospodarcze, m.in. faktura sprzedaży i zakupu, rozliczenie pozycji wyciągu bankowego i kasy, pozycja poleceń księgowania) | 10zł/wpis | ||
Asystowanie przy kontroli US, ZUS, PIP | od 150zł/godz.**** | ||
Konsultacje księgowe | 150zł/godz.**** | ||
Opracowywanie wniosków kredytowych |
do uzgodnienia | ||
Aktualizacja danych (CEIDG, VAT, ZUS) |
50zł |
||
Rejestracja (VAT, ZUS) |
50zł |
||
Wniosek o zwrot podatku VAT (VAT-ZZ) |
od 50zł |
Pozostałe czynności, nie uwzględnione w cenniku dodatkowym, będą podlegać indywidualnej wycenie.
Zapisem księgowym jest każdy dokument, podlegający wpisowi do określonej ewidencji, np: faktura, rachunek, umowa o pracę, raport fiskalny, lista płac, wyciąg bankowy, rozliczenie różnic kursowych. Zapisem księgowymi są także dokumenty wewnętrzne służące do księgowania np.: kosztów przebiegu pojazdu lub amortyzacji środków trwałych.
Wszystkie ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT
** pod warunkiem podpisania umowy o współpracy
*** bezpłatny odbiór dokumentów obowiązuje raz w miesiącu na terenie Trójmiasta
**** Usługi rozliczane w oparciu o stawkę godzinową są naliczane za każdą rozpoczętą godzinę
Swoją ofertę dostosowujemy bezpośrednio do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.
Na ostateczną cenę usługi wpływają przede wszystkim:
- rodzaj prowadzonej działalności,
- rodzaj prowadzonej ewidencji,
- ilość dokumentów podlegających księgowaniu.
W przypadku pytań zachęcamy do telefonicznego lub mailowego kontaktu z naszymi pracownikami.
Uwaga:
Poniższe ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Służą one wyłącznie do oszacowania wartości usług przy współpracy z Klientem.